niedziela, 2 września 2012

Zakupy na koniec lata

Łezka się w oku kręci, jak te wakacje szybko minęły... jeszcze niedawno był czerwiec... Czas płynie nieubłaganie i zamiast robić wyprawkę do szkoły postanowiłam odwiedzić parę sklepików i zrobić sobie kosmetyczną wyprawkę, na nowy "rok szkolny" :).
Dopiero w tym tygodniu skorzystałam z ciuchowych wyprzedaży w H&M (dzielnie trzymałam się przez ostatnie miesiące, bo wiedziałam, że będzie jeszcze taniej:)). Ciuchów nie będę Wam pokazywać, bo ja po prostu nie potrafię robić przyzwoitych zdjęć ciuchom:/
W Rossmannie natknęłam się na promocję farby DELIA, która przypadła mi do gustu. W Cenie 4,59 szt. zakupiłam ponownie księżycowy blond.
Niestety, równocześnie na promocyjnej półce stała farba L'Oreal, Z2 10.21Stockcholm ..., która czeka na wypróbowanie przeze mnie (choć nie wiem, czy już kiedyś jej nie "nosiłam") - 26,50 z trzydziestuparu, no to żal nie wziąć...:)
Wzięłam sobie także krem do rąk Kamill, bo wcześniej nie miałam nic z tej firmy, a podczas wizyty u M. podobał mi się efekt, jaki pozostawiał na dłoniach. Dodatkowo fikuśny dozownik ułatwia sprawę aplikacji. 
 Skład, info:
Kolejno SuperPharm, a tam promocja na BIOVAX - maseczkę, z nowym, "ulepszonym" składem, wzbogacona jedwabiem i keratyną.
Nowa wersja maski pozwala na korzystanie z niej na dwa różne sposoby (wcześniejsze wersje dawały efekt, po kilkunastominutowym seansie w czepku) - 3 minutową - na szybcika oraz wersję 15 minutową:

 Skład:
 Parę słów od producenta (klikają w zdjęcia można je powiększyć - dla niewiedzących:):

Pozytywną sprawą dla EKO koleżanek jest to, iż produkt jest wolny od parabenów i SLSów.
Konsystencja jest bardziej gęsta, niż te poprzednie. Zapach także wydaje mi się przyjemniejszy. Koszt to ok. 15 zł w promocji.
Acha i tak jak przy każdej wersji producent obdarowuje Nas prezentami - foliowym czepkiem oraz próbką serum z witaminami do włosów.
Mimo, że to takie małe, banalne prezenciki bardzo mi się podobają - miły gest, na korzyść dla firmy. No bo, która z Nas nie lubi być rozpieszczana gratisami?:)

Skusiłam się także na promocję peelingu marki IWOSTIN, (nie miałam jeszcze styczności z tą firmą) serii PURRITIN, czyli tej, dla osób z cerą problematyczną i wrażliwą
Peeling ma za zadanie (to chyba jak każdy) złuszczać naskórek, odblokowywać ujścia gruczołów łojowych, wyrównywać powierzchnię skóry i zmniejszać ilość wydzielanego sebum. Do stosowania 1-2 razy w tygodniu.
Jako, że na urlopie zużyłam całkowicie moje ulubione smarowidło do opalania (ale o tym w osobnym poście) skorzystałam z promocji kosmetyków do opalania Eveline, słyszałam o nim wiele dobrego.
Przyspieszaz do opalania na słońcu i w solarium za niecałe 14 zł.
W gratisie dorzucali mini kremik z SPF 30 do wrażliwych miejsc na buzi (które właśnie w moim wypadku zwykle są najbardziej narażone na poparzenia).
Na do widzenia sama siebie skusiłam się na promocję (chyba ulubioną) - przy zakupach powyżej 30 zł można wybrać sobie w superpromocyjnej cenie wybrany produkt (ja zwykle biorę kremy do buzi). Tym razem padło na głęboko nawilżający krem na dzień z Dermiki za 9,90 zł. Widać sklep się wycwanił i dodał znaczek SP, by nie można było robić przekrętów (takie moje domysły).
Składzik: 
 To tyle, nie za wiele, ale mało też nie. W następnym poście pokażę nowości lakierowe :)
Czy Wy także poszalałyście ostatnio z zakupami? Na co jeszcze warto się skusić?
CU:)
eM.

61 komentarzy:

  1. super zakupy ;)
    ja ładnie zużywam zapasy póki co, dokupowałam teraz tylko deo i żele do mycia :)
    na dniach zrobię zapas szamponów i odżywek i niech mnie nic nie kusi... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się niedawno zorientowałam, że jestem świetnym przykładem "tworzenia" odwrotności "projektu denko" :((

      Usuń
  2. Rzeczywiście, fikuśny ten Kamill, myślałam już, że to antyperspirant ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych farb na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz się uzbroić w cierpliwość. Co prawda raport z delii jest parę postów wcześniej.

      Usuń
  4. zaciekawiłaś mnie kremem do rąk no i biovax chyba polecę :D skoro na promocji

    OdpowiedzUsuń
  5. kremik ma fajny dozownik, tez mi sie podoba :) a farby delii zaczynaja mi sie podobac... musze zobaczyc jakie maja kolory i czy znajde cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty kiedy w PL będziesz? Lista zakupów już gotowa?

      Usuń
    2. w czw lece :D lista zakupow jak na razie musi poczekac,bo czeka mnie wesele, panienskie, urodziny kolezanki i remont pokoju, wiec sama rozumiesz ;))) ale na koralik pandory mam wielka ochote, chce tez perfum na lotnisku kupic ;))

      Usuń
    3. Ty krejzolu. Na pandorę będzie, a na blond farby?:))) to Ci się szykuje bibka za bibką;D

      Usuń
  6. aa i jeszcze jedno najwazniejsze: pokaz ciuszki! nawet jak foty nie bede pieknie to chetnie obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę opracować jakiś system cykania foci fatałaszkom:P

      Usuń
    2. położ na podłoge albo załóż na siebie i cyk gotowe ;)
      dzisiaj mi moj facet bede z tyłu głowy kładł rozjasniacz,a potem farbe.. boje sie! :P

      Usuń
    3. eee, mój facet też już zaprawiony w boju nakładania farby. Tylko niestety nie zawsze jest dostępny i nauczyłam się radzić sama.
      A cod o cykania zdjęć ciuchom - spróbowałam i wg mnie wygląda to ohydnie. Na podłodze jeszcze gorzej, bo to same sukienki:/ zobaczę, jak będę obrabiać fotki, jak to się prezentuje. Butom nowym zrobiłam przyzwoite fotki:P więc może na dniach wrzucę;)

      Usuń
  7. gdzieś już tę maskę na włosy widziałam.. chyba nawet na jakimś kanale na yt ;P

    pokaż ciuszki, pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona teraz jest wszechobecna ogólnie. Chyba dziewczyny dostały ją do testowania, ja jednak sama ją sobie zasponsorowałam, a co:P

      Usuń
  8. Słyszałam o tym kremie Kamill, ale nie wiedziałam, że ma taki super dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze, że niestety nie robi takich cudów, jak jego "brat" w tubce z 5% urea:(

      Usuń
  9. Bardzo lubię te farby z l'oreal. Przymierzam się do zakupu tej maski z biovaxu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że podobne zakupy zrobiłyśmy :D już dłuższy czas patrzyłam na farbę L'oreal, którą kupiłaś.. ten kolor strasznie mi się podoba :)czekam na efekty !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz jeszcze chwilę poczekać, bo najpierw muszę sprać mój "ukochany" róż:P

      Usuń
    2. Niby odrost jest sporawy, ale tak po długości to raczej dużych zmian nie widzę :) Dopiero jak wyprostuję to coś tam widać :D Chciałabym mieć takiej długości jak Ty :)

      Usuń
    3. Ja zaś chętnie wzięłabym sobie Twoją grzywę bujną. Bo gdy ja robię sobie "podobną" to mam 3 włosy na krzyż + cholerny wicherek, więc wygląda to komicznie.

      Usuń
    4. Grzywkę bardzo katuję a i tak rośnie jak szalona :D Byłam dzisiaj w manufakturze i pierwszy raz widziałam ten sklepik z olejkami :) Jest na samym dole przy Orsay'u na wysepce :) Ceny niektórych olejków straasznie wysokie, ale ten mój tylko 14 :) a w tej mydlarni o której wspomniałaś to drogo troszkę, ale jak uzbieram trochę to może coś fajnego się znajdzie :)

      Usuń
  11. Świetne są te farby a kolor rewelacyjny pochwal się potem efektem! :)


    Blog o kosmetykach
    http://mrs-world-wide.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że jest nowy biovax. Wydaję się być ciekawy;)Chcę go wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, sprzedawca na allegro to www_tanieria_pl :) rozświetlacz zamówiłam razem z bazą pod cienie, która też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, mam pokaźną listę internetowych zachcianek, zaraz oblookam Twojego sprzedawcę:)

      Usuń
  14. Kochana suchy szampon Isany to mój pierwszy produkt tego typu i jak za tę cenę, to spisuje się naprawdę nieźle. Odświeżenie utrzymuje się w moim przypadku cały dzień, do tego włosy są ładnie uniesione. :) chyba też pokuszę się na nowość Biovaxa, bardzo lubię te maski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA zastanawiałam się nad tym Frotte, też z rossmanna, ale sama nie wiem...

      Usuń
  15. Już wiem co stosuje moja koleżanka:) najpierw rozjaśnia preparatem joanna:)a potem stosuję farbę loreal a nie pamięta jaką.
    Ja natomiast mam o tyle łatwo że jestem naturalną blondynką tylko z biegiem lat włoski mi troche sciemniały, dlatego raz na rok przważnie w maju gdy nadchodzi wiosna chodze do fryzjera który mi je troszkę rozjasnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tak rzadkich wizyt u fryzjera:) a sposób koleżanki kiedyś sama stosowałam, jednak postanowiłam dać odpocząć włosom. W wakacje właśnie minął rok. A jakby Koleżanka "niebieska" przypomniała sobie kolor farby loreala to chętnie dowiem się co to:)) a no i podpytaj jak możesz o kondycję włosa, po takich zabiegach.

      Usuń
  16. cudowny nagłówek !
    Zapraszam do mniee http://jullxdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W Tesco są przecenione o 30% farby Loreal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę:) a ciekawe jaka jest cena wyjściowa?

      Usuń
  18. widzialam ostatnio nalot w aptece na te maski biovax i mnie zaciekawily :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. produkt nie drogi, to aż żal nie spróbować.

      Usuń
  19. To prawda wakacje mineły bardzo szybko.. ZA SZYBKO. A o biovaxie juz słyszałam wiele dobrego, musze kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma jakaś awersję do Rossmanna odkąd tam pracowałam ( co prawda tylko dwa miesiące bo z wakacji tez korzystać trzeba;) ) Chyba jednak muszę ją przełamać o promocje mają dobre i wybrać się na zakupy . Życzę miłego powrotu do szkoły przede mną jeszcze miesiąc wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie. ja edukację skończyłam już parę lat temu, więc początek roku szkolnego, to dla mnie zwykły dzień:))a rossmann kusi promocjami co rusz, więc warto do niego zaglądać. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Też zastanawiałam się nad tą maską z Biovaxu, ale wcześniej czytałam o niej opinie i jakoś mnie nie przekonały do końca. Szukałam też serum z wit A + E do włosów z myślą o końcówkach, ale nie znalazłam, ehh..
    I właśnie mi uświadomiłaś,że zapomniałam wziąć tego kremu od Dermiki, bo miałam zakupy za ponad 30zł. Sama o nim zapomniałam, a sprzedawca mi nie przypomniał :(

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to wqrza, że raz Panie z SP mocno się narzucają, czy nie chcę w superextra cenie płynu do płukania jamy ustnej, a jak jest coś fajnego to milczą. Ja sama musiałam się upomnieć o dermikę:/

      Usuń
    2. aaaa... jeśli pójdziesz z paragonem, to sprzedadzą CI za dyszkę krem, bo koleżanka miała podobną sytuację.

      Usuń
  22. chetnie bym zobaczyla twoje zakupy ciuchowe :)
    ale ten krem do rak jest smieszny, z takim dozownikiem jeszcze nie widzialam zadnego kremu fo rak :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. kusi mnie ta maska z jedwabiem, czytałam już o niej dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.