wtorek, 25 września 2012

ZaQpy - pielęgnacja

Chciałabym dziś szybko, zgrabnie przebrnąć przez temat poczynionych przeze mnie ostatnio zakupów.
Zauważyłam, że przy wcześniejszych tego typu zwierzeniach tyle Wam piszę o danym produkcie, że potem nie mam nic do powiedzenia:/ może poza tym, czy produkt się sprawdził, czy nie.
Nie rozdrabniam się (choć to takie trudne dla mnie...:) a za jakiś czas zacznę recenzować moje zdobycze.

1. W łapki wpadł mi balsam do ciała Soraya, który niedawno reklamowała w PinUpowym stylu Edzia Górniak. Zostałam skuszona zapachem, opakowaniem, a także promocją na niego. Koszt wynosił bowiem 9,90.

2. Pasta do zębów Biała Perła - słyszałam o niej wiele dobrego, postanowiłam przetestować na własnym uzębieniu. Dodatkowo - jak zwykle, promocja zmusiła mnie do zakupu - 9,90.

3. Żelo-pilingo-masko-krem do twarzy od Essence - z serii My Skin - 13,50 zł.

4. Octowo-malinowa odbudowująca kąpiel do włosów od Marion - 7,50 zł.


5. "Jedwabisty mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa" z avonu - ok. 20 zł.
 6.Szybkodziałający żel antysyfowy Avon- ok. 9 zł


 7.Na deser - scrub do ust z Lush o smaku gumy balonowej :))) koszt 5.99 funciaka.


Czy któryś z produktów miałyście/używałyście? Czy któryś z nich Was zainteresował? Powiem Wam w sekrecie (tak między Nami of kors), że testy wrą... szykuje się masa recenzji.

 ---
Na dniach szopsy kolorowe z Inglota i Drogerii Natura.
Chętnie poczytam o Waszych relacjach z  łupów wrześniowych.:)
Ściskam 
eM.

40 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co powiesz na temat tej pasty :)
    Ładne zakupy!
    No to ja czekam jeszcze na kolorówkę :))

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dzień dzisiejszy powiem, że jest niesmaczna, ale więcej już nie zdradzę:) buziam.

      Usuń
  2. Wypróbowałabym wszystkiego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko fajne, czekam na recenzje pasty i Lush'a ;))
    mi się szykuję wielkie zakupy w Biedronce, z tego co widziałam będą mieć dużo fajnych produktów w super cenach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście mnie tam nie za wiele wpadło w oko:)

      Usuń
  4. Ja również czekam na recenzję pasty i Lusha :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy ! :) ja jestem ciekawa Lusha i preparatu z Marion!

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać jak sie biała perła sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio oglądałam na jakimś blogu recenzję z wybielających pasków na zęby :) I byłam zaskoczona efektem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paski kilkakrotnie stosowałam, jednak zęby, a i dziąsła stały się tak nadwrażliwe, że łzy same cisnęły mi się do oczu z bólu:((

      Usuń
    2. Czytałam, że po tych nie bolą - Crest, Whitestrips Supreme. Ale nie testowałam więc nie wiem :/ Moje włosy cały czas pamiętają rozjaśniacz i są popalone, więc na co dzień je związuje bo inaczej bym ludzi straszyła :D tylko jak wyprostuję to mogę się gdzieś z nimi pokazać :)

      Usuń
    3. na razie wolę nie ryzykować z próbowaniem paseczków, choć będę mieć je na uwadze. Wczoraj złamałam sobie ząb, więc na razie nie chcę poruszać tego drażliwego tematu.
      Moje włosy buntują się na jesień. Korci mnie niesamowicie ostre cięcie.

      Usuń
  8. ja czekam na pastę i kąpiel octową :D
    a antysyfa sama zamówiłam i czekam aż dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już moje któreś opakowanie tego antysyfa, tylko chyba co chwilę mu szatę graficzną zmieniają.:P

      Usuń
  9. Mam podobny balsam z Soray'a tyle, że nawilżająco-ujędrniający (czy jakoś tak :)) i jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam wielki dylemat, którą wersję wybrać, jednak, wszystkie pachniały dla mnie tak samo i wybrałam sobie sylwestrowe drobinki, a co, na bogato:D

      Usuń
  10. czekam na tego białego zęba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheeh prawie, że dosłownie efekt wyjdzie w praniu:))

      Usuń
  11. Mam ten balsam z Soraya zapach i opakowanie są świetne, ale działanie nie powala

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie napisz o tej paście do zebów potem jak się sprawdza ;)
    z serii clearskin miałam podobny żel punktowy na wypryski, mało działał, z kolei korektor używam do dziś i chętnie do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdam relację o perle na bank, bo widzę poruszyła ona Czytaczki:)

      Usuń
  13. zakupy z Natury? :) bo chyba skusze się na tą płukankę malinową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natura tylko w kolorówce. Marion ciężki do zdobycia w moim mieście, tylko w mniejszych mieścinach mają większy marionowy asortyment.

      Usuń
  14. ciekawa jestem działania pasty, chciałam spróbować pasków wybielających, jednak moje zęby są nadwrażliwe z natury, więc to odpada. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koleżanka powyżej napisała, że paski "Crest, Whitestrips Supreme" są w porządku dla nadwrażliwców. Ja po whitestripsach blendAmed płakałam jak bóbr przyklejając kolejny pasek.:(

      Usuń
  15. Świetne zakupy - zaciekawił mnie ten scrub do ust z Lush.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci w sekrecie, że jest sma ko wi ty!!!:D

      Usuń
  16. też czekam na recenzję Lusha i Marionu :) co do Białej Perły mam ten cały system z nakładkami na zęby i muszę przyznać że działa, nie wiem jak pasta:) a nad tym musem z avonu myślałam żeby kupić ale ten zapach wydał mi się zbyt mocny i słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym "systemie" białej perły nie słyszałam - ogólnie jestem zrażona takimi metodami, bo cierpieniach dziąseł po paskach. A mus PS to chyba moja nowa miłość:P

      Usuń
  17. bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.