sobota, 29 września 2012

Jesień na paznokciach

Za oknem jesień, na Waszych blogach jesienne wpisy - nie chcąc zostawać w tyle skomponowałam sobie 3 kolorki od Golden Rose, które potowarzyszą mi w te jesienne dni.

 
 Powiem Wam szczerze, że chyba zaczynam się starzeć - kolory, które wybrałam w GR - są "niudne", no może poza tą śliwką. Zobaczcie z resztą z bliska.

 Nr 206 - bardzo zgaszona, pastelowa żółć - spokojnie nadawać się będzie do frencza.
 Soczysta śliwka z numerkiem 208 - to kolor, na który skusiłam się po podejrzeniu u jednej z Was lakieru Estee Lauder - jednak cena 80 zł za taki kosmetyk - to dla mnie miszyn inpasiból:/
Ostatni już - nudny lakier to taka kawka, z dużą ilością mleka  z nr 205 - mam go dziś na paznokciach - taki fajny neutralny efekt.

A czy Wy uzbroiłyście się już w nowe, jesienne barwy?
 Żegnam Was czule, w tym jakże nostalgicznym nastroju...
eM.

51 komentarzy:

  1. ja jeszcze poprawiam sobie humor typowo letnimi mocnymi barwami :D a śliweczki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliweczkę chyba dziś sobie zainstaluję na pazurach:D

      Usuń
  2. ten pierwszy golden rose bardzo ładny - chłodny odcien

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, kolory wcale nie są nudne! :) Bardzo podobny do tego ostatniego mam aktualnie na paznokciach :D

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, no dla mnie to taka trochę odskocznia od żywych kolorów. Zwykle to właśnie je wybierałam.

      Usuń
    2. U mnie to standard- na jesień i zimę zawsze rezygnuję z krzykliwych, neonowych kolorów :)

      Usuń
  5. wszystkie ładne, ostatnio spodobały mi się też takie mleczne, perłowe kolorki coś jak twoja pastelowa żółć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mhm cięzko ocenic..ile nakladasz warstw na swotche ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa udalo mi sie przez pare dni kupic przypadkiem nie ktore lakiery co pokazywalas wczesniej :D a ta mieta z gr fantastic color to mnie zabiła piekna :D

      Usuń
    2. Haaaa, cieszę się niezmiernie, że uległaś zakupom przeze mnie :D bo zawsze to ja jestem uległa przez blogosferę:P

      Usuń
    3. tzn...uległam nie swiadomie :) jeden kupiłam przed przypadek....a drugi okazało sie ze od dawna mam tylko w drugim pudle :D

      Usuń
    4. Moze tak Odkryłam go na nowo :D

      Usuń
  7. a ja dzis kupilam nude eveliny z biedry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyż go kupiłam, następnego dnia po zakupie tych z GR:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne kolory wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osObiscie nie lubię pakietów z tej firmy,ale wyglądają super kolorki na paznokciach,szczególnie ostatni;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ostatni kolor i zdanie mojego chłopaka na jego temat: "po co malujesz sobie paznokcie na kolor Twoich naturalnych paznokci?" ehh faceci. Mnie sięon bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D uwielbiam :D

      Szczerze, do niedawna sama odpowiedziałabym dokładnie jak Twój facet, jednak z czasem, bądź też podczas jesiennego melancholijnego samopoczucia wszystkie te cieliste kolory jakoś tak same mi się pchają do łapek:)

      Usuń
  11. 206 strasznie strasznie mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolet jest bajeczny:)
    Zapraszam na http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolorki :) nie mogę się zdecydować, który podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  14. Co powiesz na akcję: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Może się przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, powiem Ci szczerze, że czy kwiecień, czy październik uskuteczniam maseczki, pilingi i inne zabiegi upiększające twarz, ciało czy włosy:) Ale miło, że o mnie pomyślałaś.:) dzięki.

      Usuń
  15. Nie wiem kochana jak to robisz, ale zawsze trafiasz w moje gusta :D jestem zachwycona doborem lakierów! a fiolet :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bajeczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie prezentuje się ten fioletowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście widziałam gazetkę z Rossmana i nie omieszkałam do niego wstąpić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa daj spokój - ja to chyba muszę obrać sobie jakąś inną drogę rowerową do pracy, by nie przejeżdżać koło rossmannów. Choć jeden mieści się prawie na przeciwko pracy, to też mogę mieć utrudnione zadanie:P

      Usuń
  18. Wszystkie kolorki mi się podobają !Ale najbardziej fiolecik. u mnie też jesiennie na blogu , ale makijażowo :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie uzbroiłam sie w nowe kolorki na paznokcie ,ale chyba czas wybrać sie na zakupy;p;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie mają piękne kolory, lubię GR :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolorki ja jeszcze nie zdążyłam nabyć jesiennych odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  22. śliwka wygląda uroczo , co do reszty, dla mnie trochę mało wyrazista jak na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako, że jestem wielką miłośniczką i maniaczką lakierów i mam ich ponad 200 to wciąż brakuje mi kolorów;) Twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie liczyłam swoich lakierów, chyba wolę żyć w nieświadomości:D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.