środa, 19 września 2012

MatoweLowe?

Zainspirowana postem blogowej koleżanki GirlInBlond, a także podglądając u Obsession nowość z Flormaru popędziłam co sił zakupić matowy top coat za 10.50 zł.
Jako, że maty na paznokciach zaczęły wkraczać na salony nie chciałam zostać w tyle.
W sumie w zeszłym roku, dokładnie na Sylwestra zakupiłam sobie dwa maty z Golden Rose, jednak ich efekt był nijaki, ni to mat, ni to błysk. Lakiery nie spełniły moich oczekiwań, poszły w odstawkę.
Produkt, o którym chcę wspomnieć parę słów, to świetna alternatywa dla matów z GR.
Jeden top coat może zamienić każdy lakier, nawet taki za złotówkę w fajny mat. Na moim przykładzie pokaże Wam jak prezentuje się efekt związku "tani lakier + matowy top Flormar".

Ja jestem oczarowana i cieszę się z zakupu. Buteleczka ma pojemność 12 ml i cena jak najbardziej jest przyjazna. Osobiście efekt mi się bardzo podoba, uważam, że jesienią taki look na pazurkach się sprawdzi. Pędzelek długi, aplikacja to sama przyjemność. Długość schnięcia to 30 sekund - tak jak obiecuje producent. Jestem pod wrażeniem. W ogólnej ocenie 5/5. Polecam matoholiczkom:)
A Wy co sądzicie o matowych paznokciach? Hit czy kit?
xoxo
eM.

P.s. Ja swój lakier zakupiłam na niedawno otwartej wysepce FLORMARu w łódzkiej Manufakturze. Dla niełodzianek - O TUTAJ możecie sprawdzić, czy w Waszym mieście jest już stoisko, albo zapytajcie wujka Google'a o internetowy sklep tej firmy:))

88 komentarzy:

  1. aleee rooz:) jak najbardziej hit!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś pół roku temu tez opanował mnie ten mat na paznokciach. I najpierw zakupiłam własnie Golden Rose różowy i nie byłam także zadowolona, oddałam go koleżance. I następnie dowiedziałam się o matowym top coat od Manhattan. Z tym ze zapłaciłam za niego 16 zł za 12 ml...
    Ale to moje odkrycie z którym na pewno się nie rozstanę, matowi każdy lakier jaki posiadam i to w kilkanaście sekund. Trzyma się też dość długo, w każdym razie po poprawkach po kilku dniach mat nadal wygląda ślicznie.
    Ten z Flomara jest dużo tańszy. Gdzie można go kupić w stacjonarnych sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna nie miałam dostępu do flormaru, więc pewnie gdybym wiedziała wcześniej, że manhattan także wypuścił na rynek maciaka, napewno bym się skusiła. Jednak moja niewiedza mi się opłaciła;)

      Usuń
  3. Podobają mi się matowe paznokcie, ale na kimś! Jakoś jestem przyzwyczajona do tego błysku i chyba by mi go brakowało :) Piękne pazurki Kochana!

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak zobaczyłam MAT z golden rose, to też potraktowałam go błyskiem, jednak efekt tego cudeńka mnie zachwyca;)

      Usuń
  4. super :) dobrze wiedziec, ze jest taki top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, gdzie można kupić taki top coat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć o tym w notce, już się poprawiam:))) ja swój zakupiłam na stoisku flormaru, nie wiem, czy jakieś drogerie rozprowadzają produkty tej firmy.

      Usuń
  6. Jakis zas temu zamowialam cos tam z elfa i kupilam matowy top coat przez pomylke i nawet go nigdy nie uzylam ale widze ze fajnie to wyglada i chyba sciagne za Toba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, elf też wydał mat'a?

      Usuń
    2. Tak tylko ze ja kupilam go w tamtym roku i nie wiem czy jeszcze jest.

      Usuń
    3. Rozumiem, niestety nie mam dostępu do ich kosmetyków, więc nawet się nie napalam:)

      Usuń
  7. Skoro to babska przystań, to na chwilę przystaję i patrzę. Róż jest wprost... niemożliwie różowy;) Ale ja już nie mam ochoty na takiego kolorki, jesień mi chucha i dmucha za uszkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jaki kolor zmatowisz zależy tylko od Ciebie, może to być przecież coś jesiennego:)

      Usuń
    2. Tak, teraz mam beż na pazurkach i czuję się na razie w tym kolorze dobrze:)
      Dzięki za życzenia i mam nadzieje, będziesz zaglądać do nie częściej. Ja obserwuję:)

      Usuń
  8. ja uwielbiam maty :> i ten tutaj bardzo mi się podoba
    mam w zamiarze zmatowić jakis róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przetestowałam taki brązowo-szarawy (podobny do Twojego flormarowego), a teraz ten róż. Z chęcią też przetestuję jakiś chaberek, bo jestem zafascynowana tą matowizną!:) Dzięks Obsession - gdyby nie Ty, żyłabym w niematowości:)))

      Usuń
  9. pięknie wyglądają te maty ;) muszę się zaopatrzyć w taki top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pazurki niczym z reklsmy . pięęękne ale ja kocham połysk niczym tafla wody :) Buziale Madzik :* i oczywiście zapraszan na : MagdaLenaswobodnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, daj spokój Madzik. :)) błysk też ma swój urok, jednak ja lubię zmiany:P

      Usuń
  11. genialne, że można zamienić każdy lakier w mat :D gdzie można kupić takie cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam parę słów w poście nt. dostępności:)

      Usuń
    2. o super, dzięki :D sprawdziłam i dziś bd akurat miała okazje być tam gdzie stoisko :D

      Usuń
  12. OMg ale daje po oczach :D dobry mat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo! Powiesz mi gdzie dostanę ten top coat?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam matowy odcień szarości ale w ogóle mi się nie podoba efekt, aczkolwiek ten jest całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie HIT ! Super wyglądają Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny kolorek ! :) Ja matowe lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że nie jest za ciekawa ta baza..

      Usuń
    2. Jak kolor na włosach się zachowuje bo już w niedługo farbuję :) ?

      Usuń
    3. trochę mi się zdaje pociemniał ten kolor. już nie jest tak pięknie jak na początku, ale odrost pokrył zawodowo.

      Usuń
    4. ta flormarowa baza nieciekawa?

      Usuń
  17. Dlatego własnie matujący top coat z essence jest w mojej kosmetyczce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie, essence też miało mata, a ja żyłam w nieświadomości???:(

      Usuń
  18. bardzo przyzwoicie to wygląda, uwielbiam matowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bomba, jednak nie przy wszystkich kolorach urzeka.

      Usuń
  19. Świetnie to wygląda:) I fatycznie dużo nie kosztuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden topcoat i możesz tworzyć miliony kolorowych matów;P

      Usuń
  20. Jak najbardziej hit :) Mam 3 matowe lakiery z Delii i bardzo przypadły mi do gustu, ale taki top to musi być cudeńko, muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejć, nie wiedziałam, że delia też wypuściła maty.

      Usuń
  21. własnie ja poluje na mat , słyszałam ze sa też odzywki które sie nakłada na lakier i zmieniaja jego strukture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, jak będziesz wiedzieć coś więcej (co to, jak to i gdzie można kupić) koniecznie daj znać. Uwielbiam takie nowinki:)))

      Usuń
  22. Ja też lubię mat :) Zrobiłam ostatnio na czarnych paznokciach, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, na czarnych szponach efekt nieziemski!:)

      Usuń
  23. świetne :D mi takie pazurki bardzo się podobają :D mam mata z Avon i ślicznie wygląda ale straszliwie szybko się ściera ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie te lakiery z avonu, to są jakieś takie mocno ścieralne. Ja mam całą wannę w paski pokolorowaną od paznokci:/

      Usuń
  24. mi jak na złość ostatnio nie po drodze do Łodzi, a planuję odwiedzić GR i Flormar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ manufaktura to miejsce rozpusty:P ale w sumie dobrze, że wsio można znaleźć w jednym miejscu:)

      Usuń
  25. Nie wiedziałam, że jest taki top. Nie lubię matów, ale z tym różem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, nie każdy lakier zachwyca, ale np. róż, "nude", czerń mnie osobiście wpada w oko:)

      Usuń
  26. slicznie to wyglada. ach zrobilas mi teraz ochote na ten matowy top coat :D

    OdpowiedzUsuń
  27. w UK ta baza kosztuje 6.50funta a w polsce 22.90zl
    tutaj masz stronke do wszytskich katalogow FM :)
    http://katalogfmgroup.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie wzięłam sobie na próbę kolejną drogeryjną nowinkę:)

      Usuń
  28. matowe paznokcie jak najbardziej mi się podobają, ale na róż bym się nie dała namówić :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa tam, opowiadasz:) róż i to neon, na lato:) z opaloną skórą. żal by było nie spróbować:)

      Usuń
  29. Są prześliczne! Sama bym takie chętnie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam wszystko co się świeci , więc i na paznokciach lubię błysk :) Ale ten kolorek fajnie się prezentuje w wersji matowej , więc nie mówię nie , może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie najlepsze w tym topie jest to, że dziś róż matowy, a jutro zielony, czy biały. Za dychę sama tworzysz swoje maty:))

      Usuń
  31. szkoda, że lato tak szybko zawsze musi nas opuszczać, bo to kolorek idealny na upalne dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nad tym ubolewam. mam jednak nadzieję, że nikt nie wpadnie na genialny pomysł zaniechania produkcji tego matu i w przyszłe lato również będę mogła napawać się takim widokiem na swych pazurkach:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.