niedziela, 9 września 2012

Kolorowe medaliony drobiowe

Weekend trwa, warto więc przyrządzić coś ciekawego na ząb.
Jako, że nadal możemy cieszyć się mnóstwem kolorowych warzyw w rozsądnych cenach, przedstawię Wam dziś przepis na kolorowe medaliony drobiowe.
Potrzebne Nam będą:
kolorowa papryka, cebulka
pieczarki 
mięsko
 A także,
żółty ser, jajko
oraz mąka.


Mięsko (w moim przypadku pierś z kurczaka) kroimy na małe kawałki, doprawiamy ulubionymi przyprawami i odstawiamy do lodówki.
 Warzywa siekamy na drobną kostkę i wrzucamy do dużej michy.
Do mikstury dorzucamy żółty starty (lub drobniutko pokrojony) ser, Nasze "przegryzione mięsko i jajko.
Dla zagęszczenia masy dosypujemy mąki "na oko"...
 i wszystko razem mieszamy, do uzyskania jednolitej konsystencji.

Nie ma co odstraszać się wyglądam, zaraz będzie troszkę lepiej...:)
Na patelnię pokrytą tłuszczem do smażenia nakładamy (najlepiej łyżką) masę...,
 formułując tytułowe medaliony.
Smażymy z obu stron i podajemy,z czym tylko dusza zapragnie.

Z paroma ziemniaczkami...
 Z większą ilością pyrków...
 albo z samym sosem, czosnkowym, czy jakimkolwiek...
Proste, prawda? A jakie pyszne ;))

Smacznego. :)
eM.

49 komentarzy:

  1. o mamo jaki pyszny pomysł :D koniecznie muszę wypróbować :D pięknie wygląda a pierwszy raz w życiu słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl! Czesto tak zmieniam mielone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też z mielonym robię takie mixy:)

      Usuń
  3. jutro taki obiad jest u mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to naprawdę fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Jutro mam na obiad, dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slina mi cieknie jak u buldoga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to uczucie. W ogóle to odkryłam u siebie fascynację robienia zdjęć potrawom. I teraz kurczę, kiedy danie było robione jakiś czas temu sama chętnie bym przekąsiła co nieco:P

      Usuń
  7. zapamiętuje przepis, wygląda rewelacyjnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda wykwintnie i pewnie świetnie smakuje :)
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie wygląd jednak nie odzwierciedla jednak tego, jak to w rzeczywistości smakuje:) dlatego też polecam wypróbować.

      Usuń
  10. Nadzór słońce ty moje jestem z ciebie duuuuuuumna!!!!! Kto by pomyślał co?-kiedyś to tylko pomidorowke umialas zrobić;) K.C Buzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Olek, człowiek uczy się przez całe życie. Sama siebie nie podejrzewałam o jakiekolwiek aspiracje kulinarne:D

      Usuń
    2. Ale pomidorowke bym zjadla;)

      Usuń
  11. Że też sama na to nie wpadłam :D Świetny pomysł! :)))
    U mnie właśnie siedzą w piekarniku roladki ze schabu faszerowane wszystkim co było :D

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe:) chętnie poznam przepis na Twoje roladki Madzik:)

      Usuń
  12. szarpałabym to jak reksio szynkę ;DD pięknie to wygląda.. mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow koniecznie musze zrobic takie kotleciki :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. I teraz zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny przepis, połóż jeszcze po smażeniu na ręcznik papierowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie ma sensu odkładać na papier, bo kotlety nie posiadają panierki.

      Usuń
  16. Mmmmm wygląda smakowicie, na pewno wypróbuje uwielbiam gotowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda świetnie i wiem ze mtak samo smakuje ;)
    badzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ładnie tak smaku komuś narobić :D !

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł świetny, sama bym na to nie wpadła ;)
    Uwielbiam kolory na talerzu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Sądzę, że trafię do Ciebie bez PODPOWIEDZI.

      Usuń
  20. aż się głodna zrobiłam patrząc na te danie ; D
    Na pewno wyprobuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda pysznie! :)
    koniecznie muszę wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za pyszny przepis :) pychota polecam :)Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kuszące danie :D robiłam kiedyś coś podobnego, wrzucałam warzywka jakie miałam w lodówce do ciasta naleśnikowego, ale zamiast piersi z kurczaka dawałam parówki pokrojone w kostkę i jadłam z ketchupem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.