wtorek, 4 września 2012

Napad na Golden Rose z kasą w ręku...

Podczas drobnych zakupów nie omieszkałam odwiedzić GR, no bo przecież jaskrawe lakiery na zbliżającą się jesień nie będą "trędi" ;)
Ogromny wybór barw i buteleczek powoduje szaleństwo w mojej głowie, przez co nie wiem na co się zdecydować i jak to zrobić, by nie zdublować, któregoś koloru, który "a nóż widelec" mam w swej komódce. Tym razem padło na 5 nowości:
Zaczynamy. Ażeby pozostać w klimacie nadmorskim, rybnym - mój pierwszy łososiowy lakier serii Paris w numerze 219 - podbił moje serce. Cena 5,90.
 Również klimatycznie, przypominający wakacyjne chwile - piękny chabrowy nr 193 z serii Care + Strong (czyli te z odżywką i utwardzaczem). Cena 5,90.
 Z tej samej serii wzięłam sobie nr 186 - toż to taki ciemny beż? Brązowo-szary? Nie wiem, jak go zdefiniować, ale bardzo mi się spodobał, subtelny, elegancki.
 Na deser maluszek, szaraczek, taki jasny cementowy - seria Pretty Color nr 187, w cenie 3,20.
Na zakończenie różowy pękacz nr 104 serii Graffiti "Sweet Color" , bo zeszłoroczny wysechł (bardzo szybko z resztą), a gdy nie będę miała czasu na nowy manicure, maznę sobie pękaczowym kamuflażem. Na zdjęciu prezentuję go z czarnym matem nr 12 z GR. Cena 5,90.
A jak Wasze lakierowe uzupełnianie braków?
Ściskam.
eM.

55 komentarzy:

  1. Pierwszy i trzeci bardzo mi się podobają! :)
    Ja braków nie posiadam, staram się wykończyć to co mam :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam sobie wymówek, by móc dokupić coś nowego:P

      Usuń
    2. Nie wiem dlaczego, ale ja mam tak z pielęgnacją :D

      Usuń
    3. a ja ... ze wszystkimi kosmetykami:( daję sobie od dziś szlaban. Do zimy!

      Usuń
  2. łososiowy jest genialny! :)

    Ja mam aż za dużo lakierów, nie musze mieć nowych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na takie łososie, a na pazurkach wygląda na serio gustownie:)

      Usuń
  3. mam te brązowo-szary i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po przyjściu do domq okazało się, że to mój drugi lakier w tym kolorze:P

      Usuń
  4. Z chęcią zrobiłabym taki napad.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łosoś i czarny mat - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szaraczek muszę nabyć na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łososia też mam i uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne lakiery :DDDDDDDDDDD jednak siwy rządzi :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O siwy, to dobre określenie. Właśnie mam go na pazurkach, już 3 dzień.

      Usuń
  9. tyle już "słyszałam" na temat marki Golden Rose, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować ich produktów...a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto wypróbować, bo cena niewielka, a jakość niczego sobie:) z czystym sumieniem polecam.:)

      Usuń
  10. Bardzo ładne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię pękaczy, ale pozostałe kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pękacze już raczej wyszły z mody, jednak tak jak wspomniałam w poście, to będzie moje wyście awaryjne, gdy czasu mi braknie.

      Usuń
  12. Wszystkie lakiery mi się podobają, ale najbardziej mi pasuje Paris "219", szkoda, że ja tak rzadko maluje pazury po lakierach strasznie mi się łamią, nawet jak biorę odżywki to nic nie pomaga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie kolory są super, ale jednak 192 podbił moje serce, uwielbiam niebieskie lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są super! Naprawdę!
    Obserwujemy? Ja zacznę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pierwszy bardzo ładnu kolor. musze tez pomyslec o zmienie kolorow na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem że bardzo udany napad :D świetne kolorki, do pękaczy nie byłam przekonana, ale pomysł z takim ukrywanie lakieru, jak nie ma chwili na nowy mani jest idealny :D teraz na pewno poszukam fajnego pękacza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki śliczny szarak!!!
    (mam lakierową obsesję, nie mogę oglądać takich postów :P)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten cementowy.. uwielbiam ten kolor. ;)Wgle wszystkie kolory śliczne.. ; )
    Zapraszam do mnie.; )

    OdpowiedzUsuń
  19. musze przyznać że bardzo mi się podobają i chciała bym nabyć takowe
    w szczególności przypadł mi do gustu ciiemny beż
    taki elegancki
    \super

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ten brazowy golden rose jest sliczny :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście nie dałam rady całej nocy w tych butach :PP to byłoby raczej niemożliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  22. niebieściutki przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. ten czarny matowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łososiowy jest na prawdę ładny, chyba sobie taki sprawię :) Osobiście lubię tą firmę lakierów, dziwie się że mam tylko jednego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.