wtorek, 3 lipca 2012

Włosy w kolorze kości słoniowej Majiblond 901S

Nie spotkałam się jeszcze z taką nazwą dla koloru farby jak w tytule, ale wydaję mi się, że tak mogę obecnie zdefiniować swój kolor czupryny.
Ponieważ mój odrost z mysiego zamienił się w żółć, szukam farby która jednolicie pokryłaby to, co trzeba pokryć:)


Niedawno Magdalena wspominała u siebie na blogu o koloryzowaniu włosów, wymieniając tam nazwę profesjonalnej farby, która podobno całkowicie pokrywa włosy, a odrost staje się niewidoczny - czytając to jednym okiem, drugim byłam już przy wertowaniu internetowych aukcji.
Seria profesjonalnych farb do włosów MAJIBLOND L'oreal Professionnel to raj dla blondynek :)
Pośród ocieni znaleźć można:
  • 900 - bardzo jasny blond (beż)
  • 900s - bardzo bardzo jasny blond (szampan)
  • 901 - bardzo bardzo jasny blond popielaty
  • 901s - bardzo bardzo jasny blond popielaty (kość słoniowa)
  • 902 - bardzo jasny blond opalizujący
  • 911 - bardzo jasny blond popielaty głęboki
  • 913 - bardzo jasny blond popielato-złocisty (światło księżyca)
  • 921 - bardzo jasny blond opalizujaco-popielaty (opalizująca biel)
Nazwy zachęcające, ale na pierwszy ogień w me łapki trafił kolor 901s - bardzo bardzo jasny blond popielaty (kość słoniowa) - wg mnie za mało BARDZO w nazwie napisali:)
Zestaw, który znalazłam w sieci kosztował mnie 34 zł z wysyłką. W jego skład wchodzą:
- 50 ml krem koloryzujący
- 100 ml oxydant (do wybory 9%, które rozjaśnia o 2-3 tony bądź 12%, rozjaśniający 3-4 tony - ten wybrałam ja)
- 25 ml szampon po koloryzacji L'oreal
Przygotowanie mikstury jest banalne, raczej standardowe, jak przy niektórych farbach drogeryjnych.
Do miseczki szklanej lub plastikowej wlewamy oxydant oraz farbę, mieszająć do jednolitej masy, która staje się niebieskawo-szara, śmierdzi, że aż w oczy szczypie:(.
Jak radził sprzedawca - całkowity czas trzymania na włosach wynosi 50 minut - tyle też farbę na głowie trzymałam - po pewnym czasie, zaczęła ona coraz bardziej szarzeć i sztywnieć na włosach.
Po dokładnym spłukaniu mieszanki włosy należy użyć dołączonym szamponem L'Oreal Optimiseur Post-Color, który ma za zadanie zamknąć koloryzację.
Szampon ma konsystencję wodnistą, lejącą, po dłuższym wcieraniu zaczyna się pienić. 25 ml wystarczyło mi na trzy użycia, taka jestem oszczędna:)

Zastanawiacie się pewnie jak efekty... tutaj muszę troszkę pomarudzić :| nie udało się w pełni sprostać wyzwaniu, kolor nie wyszedł jednolity :(
Nie jest jednak tragicznie. Zaznaczę, że przez 45 min. farba pokrywała moje odrosty, zaś na ostatnie 5 min. została położona na pozostałą długość, dość niedbale, bo nie widziałam sensu w rozjaśnianiu maksymalnie rozjaśnionych włosów:)
Oto rezultaty:
Wygląda prawie super, ale... to efekt po koloryzacji, a także po użyciu niebieskiego szamponu Joanna.
światło dzienne bez lampy


światło dzienne, bez lampy
Zdjęcie powyżej ukazuje widoczną jak dla mnie żółtą poświatę, której chciałam się pozbyć. Fakt, efekt został trochę zniwelowany dzięki Majiblond, ale jednak 100% zadowolenia nie ma na mej buzi, a szkoda.

Porównania:
Z lewej stronie zdjęcie z lampą, przed koloryzacją, po prawej zaś zdjęcie z lampą po 7 dniach od koloryzacji.
Po lewej - przed koloryzacją, po prawej po koloryzacji
Efekt po farbowaniu - po lewej zdjęcie z lampą, po prawej bez lamby - dzienne światło
Użycie farby profesjonalnej było dla mnie nowym doświadczeniem. Bałam się, że po koloryzacji zostanę bez włosów, ale na szczęście wszystko jest na swoim miejscu. Efekt jaki uzyskałam jest w porządku, choć mogłoby być lepiej. Nie zaprzestaję więc poszukiwania nowych farb, które zadowolą mnie na całej linii. 

Czy koleżanki blondynki używały Majiblond? Czy koleżanki różnokolorowłosowe używały profesjonalnych farb do włosów? Jakie efekty uzyskałyście po farbach fryzjerskich?
Chętnie obgadam sprawę:) a nóż widelec dzięki Wam odkryję farbę wszech czasów :))

Buziam.
eM.

yyy...P.S. Czy u Was też jest ok. 90 stopni na zewnątrz?

56 komentarzy:

  1. Mi do gustu bardzo przypadły farby firmy Lecher ;) Żółta poświata to nie wina farby ale raczej nakładania produktu, mi równiuteńko wychodził kolor na całej długości nawet przy aplikacji najtańszej farby Joanna nuturia. Spróbuj następnym razem może nałożyć farbę tak jak się to robi w salonach, w kwietniu dodawałam tutorial - krok po kroku :) Z ilu procentowym oxydantem mieszałaś farbę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już widzę, z 12% :) Strasznie mocny, nie wypadają Ci się włosy? :D

      Usuń
    2. Zaraz z chęcią sprawdzę farby Lecher. Niesądzę, ażeby żółta poświata, spowodowana była "nakladaniem farby". Wg mnie kluczową sprawą jest tutaj kolor odrostu, a także to, co było przedtem na włosach. Ponadto, farbę nakładała mi profesjonalistka, więc wątpliwe, by zrobiła to na tyle nieumiejętnie, by kolor "nie załapał". Fabra mieszana była z 12tką, tak jak napisałam.

      Usuń
    3. Farby Lecher wspaniale łapią odrost, także polecam :)

      Usuń
    4. a widać,żeby wypadły?

      Usuń
    5. Lecher'a zaraz zgoogluję:)

      Usuń
  2. Fajny efekt uzyskałaś :)
    Jeśli chodzi o pogodę to u mnie jest ze 120 stopni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm juz sama nie wiem co o tych farbach myslec ;D moze to wina odcienia? musze w koncu skusic sie na doswiadczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że gdzieś na świecie jest "lek" na to odrostowe "zuo" ;D
      wina koloru farby, wina odrostu maltretowanego wcześniej rozjaśniaczem w spray'u, wina wcześniej farby bez amoniaku, który taki odrost zostawiła, a może wina leży w "nakładaniu produktu" jak wspomniała jedna z dziewcząt wcześniej - i kto zna prawidłową odpowiedź? :)

      Usuń
    2. naturalnie nie masz ciemnych włosow chyba,nie? bo ja mam ciemny braz...

      Usuń
    3. od nowości miałam taki blond ciemnawy:)

      Usuń
  4. efekt wspanialy;) chciala bym taki wlosy;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie myslalas zeby po koloryzacji polozyc na 10 minut toner np z Welli ktory wyrowna kolor i po problemie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze się nad nim zastanowić, poszukać, poczytać, może następnym razem będzie lepiej:) dzięki za wskazówki:)

      Usuń
  6. mimo wszystko efekt bardzo ładny :) mam nadzieję, że ja tym razem z garniera będę zadowolona bo poprzednie farby żółcieją :/ ale chyba taki urok farb do blond włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. platynowe blondynki mają z żółcią przefikane:(

      Usuń
  7. swietny efekt, wlasnie czegos takiego szukam! dzieki za recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZięki Martini, ale chyba nie chcesz mi powiedzieć, że zamieniasz swoją piękną, dotychczasową fryzurę na platynę?

      Usuń
  8. zawsze farbowałam tylko L'orealem i jeśli kiedykolwiek wrócę do farbowania, pozostanę wierna tej firmie ;)
    efekt super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja farbowałam już prawie wsszystkim, ale wciąż szukam:)

      Usuń
  9. Wow jaki ładny efekt, fakt widać trochę tamtego zółtka ale jest to mało widoczne. Jestem blondynką, ale nie próbowałam profesjonalnych farb, poki co farbuję garnierem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam przygodę z profejsonalistami, jednak boję się, że przy takich domowych zabawach mogę któregoś dnia obudzić się łysa, toteż wsio z głową;)

      Usuń
  10. świetny efekt :> nie uzywalam tych farb, teraz czaję się na profesjonalną linię Matrix bodajże, bo dzis rozmawialam z pania ktora miala swietny miodowy kolor na wlosach. zaraz biore sie za czytanie nt. tych farb, pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję zatem w notatniczku "zgooglowac" farby matrixa;) dzięki:]

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. też sobie wciąż to mówię, starając się zapomnieć, o tych żółtawych niedociągnięciach, ale dzięki:))

      Usuń
  12. z Marizy z czystym sumieniem moge polecic baze pod makijaz, lakiery i olejek do opalania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak domowe SPA ;) jestem już po farbowaniu garnierem 110 i udało mi się uniknąć niebieskiego koloru :) za to włoski się ochłodzi i odrost w miare ładnie rozjaśnił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna nazwa, ale dla mnie za jaśniutko :) tzn mi by nie pasował taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już tej "jaśniutkiej" różnicy nie widać:)

      Usuń
  15. dodałam Cie do obserwowanych,żeby zaglądać częściej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mi miło, czuj sie jak u siebie:)

      Usuń
  16. To jestem ciekawa jak Londa wyjdzie :) oglądałam u Ciebie te farby Color&Soin i może na nią się teraz skuszę, chociaż ten garnier ładnie z moim ciemny odrostem sobie poradził i je widocznie rozjaśnił :) Koniec żółci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w telefonie spisuję sobie listę farb itp. produktów, które muszę wypróbować! nie wiem czy wystarczy mi czasu:) ale mam nadzieję, że znajdę farbę dającą 100% zadowolenia.

      Usuń
    2. jak już ją znajdziesz to koniecznie daj znać :D

      Usuń
    3. Na pewno dam Ci znaka:D

      Usuń
  17. mimo, że nie jestem blondynką to z ciekawością przeczytałam ten post!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę bardzo ładny efekt ;) Ja niestety nie jestem blondynką :(


    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor na prawde bardzo fajny:) po zazdrościc:) chyba tez skusze sie na ta farbe:P tylko mam pytanie. bardzo zniszczyła ci ta farba włosy? ja do tej pory farbowałam Palletem C9 srebrzysty blond;)i musze przyznac... ze zniszczył mi włosy dosc bardzo... i boje sie zeby po zrobieniu tej wypadły wszystkie:P

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej, nie sądziłam, że aż tak ta farba może rozjaśnić włoski!!! ja zamówiłam sobie odcień 911, trochę ciemniejszy, zobaczymy co wyjdzie, włosy mam rozjaśniane taki średni złoty blond, mam nadzieję, że ta farba mi ochłodzi odcień ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja tez farbuje ta sama farba ale u fryzjera.Pozniej nakladamy toner-Dialight Loreal 10.12.I jest tak jak chce:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie jestem ciekawa jak prezentuje się Twój efekt Anonimie, można to gdzieś zobaczyć?

      Usuń
  22. witam mam pytanie mozesz mi polecic jakos farbe blod ktora pokryje cuemny odros ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, na moich włosach farbami, które dają mi oczekiwany efekt są farby Garniera - Color Naturals Creme, Nutrisse Creme oraz Color Sensation - wszystkie z odcieni superrozjaśniających. Każdą koloryzację wymienionymi farbami znajdziesz w zakładce WŁOSY po prawej stronie. Inne farby po prostu nie rozjaśniają jednolicie mojego odrostu tak, jakbym sobie tego życzyła. Ale mówię tu na przykładzie moich włosów, mojego odrostu, mojego pigmentu, wcześniejszych doświadczeń, tego "co mama w genach dała". Co u Ciebie sprawdzi się najlepiej dowiesz się tylko poprzez metodę prób i błędów, bo włosy każdej z Nas są inne, nawet jeśli z pozoru mogą się wydawać takie same ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. moge wiedziec jaki masz odrost ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Majiblond należy mieszac z neutralizatorami typu violet,ash,ash+,beige w proporcji pól na pół. Samo 901 901s moze być żółte. Neutralizatory likwidują ciepłe odcienie. I tak np 901s(np20g) +violet(10g) i ash+(10g) do tego woda 9% nie wieksza i tak od 45 do 50 minut. I piekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyszedł kolor :) Ja używam od 2 lat koloru 900s i sprawuje sie swietnie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.