piątek, 20 lipca 2012

Wymienimy się?

Witajcie Piękne Panie:)
W dniu dzisiejszym chciałam się przyznać, iż aktywowałam sekcję wymiankową, z której można skorzystać wchodząc w zakładkę wymianka.

Nie wiem, czy każda z Was tak ma - ja niestety tak... gdy nie "zakocham się" w jakimś produkcie od pierwszego użycia - porzucam go.
Tym oto sposobem, dwie komódki z ikei oraz 2 potężne szuflady, jak i kilka wolnostojących pudełek pęka w szwach od kosmetyków, które wyczekują na swoją kolej, bądź są bezużyteczne. Po niedawnych porządkach (które trwają od dwóch tygodni) musiałam pozbyć się sterty rzeczy, gdyż straciła termin ważności. Nijak się to ma niestety do "projektów denko"...ja się nie nadaję...chomik ze mnie i tyle:/
W związku z tym, co jakiś czas (mam nadzieję jednak, że nie często) będę zapełniać wymiankową strefę, a nóż widelec, którejś z Was coś w oko wpadnie:) Sama także jestem chętna na nowości, produkty, z którymi nigdy nie miałam do czynienia, trudnodostępne marki etc.

http://babskaprzystan.blogspot.com/p/wymianka.html

Zostawiam Was z tą minilekturką.
Miłego weekendu :)
- Magdalena CHOMIKowska:)))

9 komentarzy:

  1. Madzia jak przylece poszperam u ciebie w szufladzie i sobie coś wybiore;) Sama w następnym tyg.wrzuce moje produkty do wymianki;)
    Tobie tez życzę miłego weekendu;* mnie czeka wuprowadzka;( Buzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnej wyprowadzki Olek w takim razie! Nie zapomnij o niczym:) czekam na Twą wymiankową zakładkę:*

      Usuń
  2. Chciałabym ta paletke cieni z Maybelline :) może zajrzysz do mnie do wymianki? sa opisy :) a zdjęcia wrzuce dziś wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś zrobić swatche z tych cienie? :)

      Usuń
    2. Jutro powinnam ogarnąć wszystkie zaległości, dodam także zdjęcie "słoczy":)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tą wymianą ;) Już tam wchodzę ;))



    U mnie recenzja pudru firmy Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że będę pojawiać się tu częściej :)
    dopiero zaczynam intensywniejsze blogowanie- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.