poniedziałek, 16 lipca 2012

Drogie Panie to pierwsze rozdanie ;)

Słowo się rzekło, moje Drogie Panie, nie owijając w bawełnę zapraszam na rozdanie.
Wspominałam Wam niegdyś o swej wygranej w konkursie, chciałam zatem podzielić się nagrodą i obdarować którąś z Was, ponieważ w dniu wczorajszym stuknęła setka Czytaczek:) chcę Wam podziękować, za odwiedzanie Babskiej przystani i bycie ze mną:)
Zasady prościutkie.
1. Należy mieć ukończone 18 lat, bądź zapytać o zgodę rodziców.
2. Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga (będzie mi także niezmiernie miło, gdy polubisz moją stronę na facebook'u)
3. Należy zostawić dowolny komentarz pod tym wpisem, mówiący o tym, że chcesz wziąć udział w rozdaniu:), a także napisać nick, pod którym mnie obserwujesz oraz adres e-mail.

Rozdanie potrwa od dn. 16-07-2012 r. do 19-08-2012 r. 
Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 5 dniu od zakończenia, tutaj na blogu oraz na fejsie. 
Nagrodę prześlę pocztą na terenie PL.

Nagrodami jest zestaw kolorowych kosmetyków W7.
Zestaw tworzy:
- paleta 5 pastelowych cieni "The big five eyeshadow palette"
- kremowy podkład w kompakcie "Luxury compact foundation" w kolorze Tawny
- czarny tusz do rzęs "Big lash mascara"
- automatyczna kredka do powiek w kolorze czarnym (chyba:)

Produkty są nowe, nieużywane, pozowały tylko do zdjęć:) 

*na podkładzie zostawiłam odcisk palca (widoczny na zdjęciu), bo nie mogłam uwierzyć, że to podkład - myślałam, że puder prasowany, ajmsorry:)

Jeśli zwyciężczyni będzie miała ochotę, po otrzymaniu nagrody, po wytestowaniu jej będzie mogła mi przesłać recenzję wybranych produktów, którą wspólnie opublikujemy tu, na blogu :) nie jest to jednak konieczność:)

Powodzenia.

eM.

159 komentarzy:

  1. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: Babski Folwark
    e-maill: babskifolwark@gmail.com
    Lubię na facebooku- Ela K.(od dziś bo wcześniej nie wiedziałam o profilu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wezmę z chęcią udział :)
    Obserwuję pod nickiem : Girlinblond
    Mój e-mail : girlinblond@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe nagrody! :)
    obserwuję Cię jako natalia311, mój e-mail natalia311@interia.eu, lubię na FB jako Natalia M.

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję bloga jako Ewelka :)
    mój mail: eewelinka15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: loveyouamy
    e-maill: joasia.gawarecka@gmail.com
    Lubię na facebooku: Joanna G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znalazłam Cię wśród obserwatorów, a to główny warunek rozdania.

      Usuń
  6. noo to probuje :)
    obserwuje jako: eM.
    mail: magda13021986@wp.pl
    na fb: Magdalena Dx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejja, ale paletka cuudna :)))
    Idalia, idalia@windowslive.com

    Kochana, gratuluję rosnącej liczby czytaczek :*

    OdpowiedzUsuń
  8. czarnulkaa
    klaudia.sobolewska277@wp.pl
    fb klaudia so

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie
    obserwuje jako :frombodytohair
    e-mail :frombodytohair@gmail.com
    lubie na facebooku;Natalia J

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie biorę udział w rozdaniu;)
    Obserwuje jako jolkag78
    mail jolka_28@o2.pl
    FB lubie jako Discover My Nails And Much more

    OdpowiedzUsuń
  13. No no mnie tam do setki daleko. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że to niemożliwe, ale mam dużą rodzinę:D

      Usuń
  14. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    obserwuje jako: madziak
    mail: madzia17_23@o2.pl

    Buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. to i ja się zgłaszam :)
    obserwuję jako pati8821
    meil sisunia88@interia.pl
    FB jako Patrycja Z

    OdpowiedzUsuń
  16. Grzechem byłoby nie skorzystać z tak fajnego rozdania :)

    Obserwuję jako Ruda Mietła
    e-mail:jowitam25@tlen.pl

    Dałam znać o Twoim rozdaniu u siebie na blogu :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też ja też chcę wziąć udział:>
    obserwuję jako dobiezka
    e-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! :)
    obserwuję jako: Awangarda
    na FB lubię jako: Julia D.
    mail: twojeserce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Madzia jestem z ciebie bardzo dumna:) Mam nadzieje,ze liczba obserwujacych blog się zwiększy;) życzę powodzenia w rozdaniu;) Powodzenia dziewczyny !!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki OLek, chwila moment i mnie dogonisz;)

      Usuń
  20. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com
    na fb również polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział :)

    Obserwuję jako Ona standardowa
    na Fb Karolina P

    karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. No to i ja się zgłoszę. :)

    Obserwuję jako Saga
    E-mail: saga91@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :)

    obserwuję jako Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle wierna Babskiej Przystani, zglaszam się:)


    Obserwuję jako : Olivia

    lilyanne1992@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Paubia
    mail paubiana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Wiedźminka
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zglaszam sie :)

    obserwuje jako: kingabojanska
    email: kingabojanska@hotmail.com


    goraco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie spróbuję swojego szczęścia ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    e-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    obserwuję jako: Kyasarin
    mój e-mail: katarzyna.lewandrowska@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wielką przyjemnością przygarnę te cudeńka i oczywiście napiszę recenzję :o)
    obserwuję jako: Martusiek P
    mój e-mail: figlarniecom@o2.pl

    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudowności! Oczywiście że się zgłaszam :D
    obserwuję jako: aparatka
    xfinepix@gmail.com
    I gratuluję coraz większej popularności bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietne nagrody :)
    obserwuję jako: Iris ss
    darign5@gmail.com, na fb tez oczywiscie polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako : Mania
    e-mail: marishia92@hotmail.com
    Bez odbioru! Albo lepiej z odbiorem, bo chcę wygrać ^^ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział
    Obserwuję jako poloniamartyna
    e-mail m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Jessie
    e-maill: justynai@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i z przyjemnością polubiłam na Facebooku! :)

    Obserwuję jako: Ann
    E-mail: bloganeek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. napisać nick; cisowianka20
    adres e-mail: cisowianka20@tlen.pl

    dodałam wzmiankę na pasku bocznym o rozdaniu na moim blogu: http://darmow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. hej :) bardzo chętnie wezmę udział.
    obserwuję jako Małgorzata Kotkulkowa
    kotkulki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znalazłam "Małgorzata Kotkulkowa" pośród obserwujących, pamiętaj, że to główny warunek, by wziąć udział w rozdaniu.

      Usuń
  42. Zgłaszam się!
    obserwuję jako: doska154
    e-mail: Dianusia154@wp.pl
    Fb: Della Show

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, nie odnalazłam Cię pośród obserwujących jako "doska154".

      Usuń
    2. Przepraszam ale coś się nie połączyło ale już jestem i obserwuję jako doska154

      Usuń
  43. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako Kamila
    Mail: kamila.111@tlen.pl
    Lubię jako Kamila B.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam sie
    obserwuje jako imponderabilia
    zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Malinka
    Lubię na Fb jako: Ewa H.
    Mail: bruneta_007@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuję jako : Testerka Kosmetyków
    Lubię na FB jako : Testerka Kosmetyków
    Mail: martakk1993@interia.pl

    P.S mój blog http://martakk1993.blog.interia.pl/ (od czasu do czasu zamieszczam recenzje tego co udało mi się przetestować, zapraszam) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: Joasia
    e-mail: joasiaj1987@gmail.com
    Lubię na facebooku- Joanna J.

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Ona standardowa
    mail : karolinapolkoszek@wp.pl

    Na FB lubię jako Karolina P

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Magda83
    mail: wrednamagda2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. zglaszam sie ^^
    obserwuję jako SweetCaroline
    chabernica@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. No to i ja się zgłaszam :D
    Madzia z Gdyni ;)
    makosa24@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się : )
    Klaudia Jarosz
    jklaudiajarosz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. mam ochotę na te kosmetyki, więc obserwuję jako Cyśka ;)
    cyska153@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: Saga
    e-maill: saga91@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się ;))
    obserwuję jako: nieszka
    aga006@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. gratuluję i życzę coraz to większej ilości czytających. :) z ogromną chęcią wezmę udział w rozdaniu. obserwuję jako: fiorenza, adres e-mail: fiorenza@interia.pl

    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wzięcie udziału w rozdaniu, ale kurcze nie odhaczyłaś mi się na liście obserwujących:(

      Usuń
  57. zgłaszam się,od długiego czasu odwiedzam twojego bloga ale jakoś nigdy nie pomyślałam żeby dodać się do obserwatorów,zainspirowałaś mnie dlatego też wczoraj założyłam swojego;*

    obserwuje jako:Paulina♥
    e-meil:paaaulla@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako Elizka2121
    Facebook: Eliza K
    E-mail: eliza.cherrybomb@gmail.com

    Wow, marzy mi się paletka i mascara <3
    ch-ch-ch-cherry-bomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam ochotę zgarnąć tą nagrodę ;D

    Obserwuję jako: mentoska
    E-mail: miee12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Biorę udział, zbieram doświadczenie żeby założyć własnego bloga i może uda mi się wygrać coś ciekawego :)

    Obserwuję jako Panna Nikt
    e-mail: panna_nikt3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. z wielką przyjemnością dołączam do grona biorących udział.
    gratuluję już 150 czytaczek :)
    obserwuję jako Wypróbuj sama
    mój mail to wyprobujsama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    dodałam baner na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj takk taak :) i ja się zgłaszam ^^
    obserwuję jako Małgorzata Borowska
    gooosiaac23k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. no zobaczymy ;)
    obserwuje jako: KosmetykiPannyJoanny
    mój mail to: joasia909@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. obserwuje jako Malyneczka .
    Mój email: malwina137@op.pl
    Gratuluje tylu czytaczek !;d

    OdpowiedzUsuń
  66. To próbujemy!
    obserwuję jako: alleve
    e-mail: alleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuje: Veronika S
    house1@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Złaszam się :)

    Obserwuję jako: odskoczniaodrzeczywistości
    mail to: odskoczniaodrzeczywistosci@gmail.com

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. biorę udział :)
    obserwuję jako ewkalinka14
    email: ewkalinka14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Z chęcią się zgłaszam :)
    Obserwuje jako Madzinka
    Mail magda1234574@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Zaczaarowana
    Mail: zaczaarowana@o2.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Kawaii-doll
    mail: gabi01091995@wp.pl
    na fb lubię jako Gabriela D.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam SIĘ ! :)
    obserwuje jako-lady1307
    FB-Magdalena B
    mail-lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. gratulacje przede wszystkim tylu obserwatorów :)
    zgłaszam się z wielką chęcią, ponieważ paletka wygląda cudnie :)
    obserwuję jako magda
    a mail to: szpinakozerca@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie
    P.S wypatrzyłam u Ciebie fajny przepis do wypróbowania :) oczywiście musiałam tą zakładkę przejrzeć jako pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne nagrody, normalnie aż grzech się nie zgłosić :) Poza tym prowadzę bloga z recenzjami, więc miałabym kolejne rzeczy do testowania i opisywania :) no i przede wszystkim gratuluję tylu obserwatorów! :) Co do warunków:
    1. Mam ukończone 18 lat
    2. Jestem publicznym obserwatorem: Chelsea-Lena,
    Polubiłam jako Magdalena Ch.
    3. E-Mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. To ja również dołączam się do zabawy :)
    Przy okazji zapraszam do mnie - fit-and-sexy.blogspot.com
    moni.kocurka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się! :)
    obserwuję jako: kingamuszka
    e-mail: kingamuszka@tlen.pl
    fb: Kinga M
    I gratuluję pierwszego sukcesu :D

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się i ja :)
    obserwuję jako : Myszka
    mail : myszkagotuje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Biore udzial :D
    obserwuje jako Ola
    email : ownwaytolove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako : Olikasa
    Mój e-mail : olikasaa@wp.pl
    Dodałam też baner na pasku bocznym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się! :-)
    Obserwuję jako: wulkan_energii
    Lubię na facebooku: Nikolina J.
    Banerek w pasku bocznym po prawej stronie: http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    E-mail: nikol812@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: miraga
    e-mail: miraga@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  83. Może szczęście mi dopisze:) zgłaszam się.
    Obserwuję jako: issema
    Mój e-mail: issema@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako Książkowa.
    E-mail: wikaaaa0@o2.pl

    Życzę wszystkim szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  85. Rewelacyjne nagrody !
    Obserwuję jako : emm.
    Email : bojohny@onet.pl
    POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Arcoiris
    email: arcoiris.blogi@gmail.com
    dodałam banerek na moją stronę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się :D
    Obserwuje jako: jo-jo-a
    e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. zgarniam te cuda;D
    Obsweruję jako: ania99
    E-mail: mariolka1994@onet.pl
    FB: Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  89. chcę wziąć udział w rozdaniu:)
    AniaSKF
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję jako: Joanna Kołodziejczyk
    e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się!;)
    Obserwuję jako: Joanna Kołodziejczyk
    e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się!;)
    Obserwuję jako: cisowianka20
    e-mail: karolina.gleinert@interia.pl
    FB: Karolina Gl
    baner: http://darmow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się:)

    Obserwuję jako Paulina D
    paulina_dz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się :)
    obserwuję jako oliwkowe pasje
    mail oliwkowepasje@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako: laaafe
    Lubie na FB jako: Monika Mie.
    E-mail: laaafemonster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne rozdanie!
    zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Jessie
    mail justynai@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się
    obserwuję jako senninha
    mail: senninha@vp.pl

    i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  98. 1...2...3... zgłaszam się bo lubię cię :) (ciekawego prowadzisz bloga)
    obserwuję jako: liebreiz
    luerida@gmail.com
    fb: Ula Muras
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: weronisiek
    weronisiek@gazeta.pl
    fb: Weronika Woź.

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się również
    obserwuje jako Karolina G. i lubię na FB
    yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Z miłą chęcią się zapisuję. Obserwuje jako Daria tworzy. Dodałam też informację o Twoim rozdaniu na swoim blogu. A e-mail do mnie to: dariagliwice@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. zapisuje się- takie nagrody- nie mogę tego minąć
    Obserwuję : Martha Z
    email: j11022011@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. ja też! :D
    Obserwuję jako: Avi
    Fb brak ;)
    mail: izka.kolo@gmail.com
    powodzenia wszystkim ! :D

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie przetestuję i zrecenzuję :)
    Obserwuję jako Rincewind99
    email: rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. biorę udział w rozdaniu :)

    obserwuję jako: Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  106. to ja też spróbuję i wezmę udział :)

    Obserwuje jako: Julia Wu
    Email: xjulietttx@gmail.com
    na fb: Julia Wu

    OdpowiedzUsuń
  107. Wow... Świetne nagrody... Oczywiście, że się zgłaszam:)

    Obserwuję jako: frania.f
    Lubię na FB jako: Paulina Smo.
    e-mail: frania.f.blox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Chętnie wezmę udział! :)

    Obserwuję jako Diane
    diane-fashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się :-)
    obserwuję jako: butoholiczka
    e-mail: cruelorchid@o2.pl
    na fb: Katarzyna Z.

    OdpowiedzUsuń
  110. Wchodzę dziś na BABSKĄ PRZYSTAŃ
    -bloga znają wszystkie panie,
    widzę, że okazja istna
    -ogłoszone jest rozdanie!
    Chęć udziału więc melduję,
    spełniam też wszystkie warunki
    Jako Rudaśka obserwuję
    i na fejsie page lajkuję
    Na wyniki od dziś czekam
    Niecierpliwie i wytrwale
    Już nie mogę dłużej zwlekać
    i bloga odwiedzam stale ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: WalkingOnAir
    e-maill: ankak1@poczta.onet.pl
    Lubię na facebooku- Anna K.

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo chętnie wezmę udział w tym rozdaniu. Spełniam wszystkie warunki (tj. obserwuję publicznie bloga i lubię na fejsie).
    Obserwuję jako: Encia
    Mój e-mail: my_trinkets@op.pl
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapomniałam jeszcze dodać, że (tak dodatkowo) zamieściłam informację o Twoim rozdaniu w pasku bocznym na moim blogu: http://my-beauty-trinkets.blogspot.com/ , bo bardzo spodobały mi się nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się;]
    Obserwuję jako: Miki88
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: NataliaN
    Mój e-mail: natalia813@op.pl
    Like'uje również na facebooku: Natalia St

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Chętnie wezmę udział.
    Obserwuję, jako Atemi.
    e-mail: moje.erxxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: xkeylimex
    Lubię na FB jako: Kachna P.
    mail: kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Obserwują jako: Wdowa Po Stalinie
    adres: nata.w9@wp.pl
    FB: Natalia Wabich

    OdpowiedzUsuń
  119. zgłaszam się! :)
    obserwuje jako: moooni-que
    baner na pasku bocznym: www.moooni-que.blogspot.com

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  120. Obserwuję jako: Dagmara Chabło
    Facebook: Dagmara Chabło
    E-mail: dagus6284@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. zgłąszam sie;p
    obserwuje jako linka1312
    paulina jatczak
    linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. wow nagrody robią wrażenie
    Obserwuję jako: Kinia
    FB: Kinga R.
    mail: kinga_p91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się
    obserwuje jako wiolka94
    wioleta-lenckowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. również się zgłaszam
    madziowa
    magdalena-lenckowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Chcę wziąć udział w rodaniu :)
    Obserwuję jako: kasiuniaaa93
    e-mail: k_crs@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  126. chętnie przygarnę :)
    obserwuję jako: bobik
    fb: Visca El Barca
    e-mail becha@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  127. zgłaszam się :)
    obserwuję jako :The Latest Fashion
    email : patrycjanowak.buziaczek@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuję jako: frau
    Facebook: Ania Niemiec
    E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Oczywiście, że biorę udział! ;) Dodałam notatkę na blogu: http://art-monique.blogspot.com/2012/08/kilka-rozdan.html
    Obserwuję jako: Monique
    Facebook: Monika M.
    e-mail: art.monique@o2.pl
    Świetne rozdanie! A z wygranej bardzo bym się ucieszyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  130. Biorę udział wspaniała nagroda
    Obserwuję jako: selena_40
    Facebook: Maria T
    E-mail: selena_40@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Chętnie wezmę udział :)

    Obserwuję jako: Myrcella
    FB: Mirela Sz.

    mail: mmyrcella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Biorę udział ;))
    Obserwuję pod nickiem : Helka
    Facebook: Paulina P**********
    Mój e-mail :pavlinkaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. obserwuje jako Magdalena x
    fb jako http://www.facebook.com/PiszemyListy
    email: threw.me@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. ZGŁASZAM SIĘ :)
    obserwuję jako: alenka95
    Fb: Alicja Jadzia D
    email: alenka95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako :malamalwa
    email : malamalwa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Nadelaine
    mail: k_c_16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu.
    Obserwuję jako: Dasanda
    email: aanecialol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Obserwuję jako = Eustazja
    email - eustazja@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. obserwuję jako - byjean
    email - byjean94@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. biorę udział ;)

    obserwuję jako :Martyna Koss
    email:martynakosecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Biorę udział :)

    Paulina Dop

    paulinadopke98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Kształty, kolory... ^^
    Fb: Anna Kaczmar
    Obserwuje: Ana
    kaczmar.anna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. biorę udział

    obserwuję jako: Paulina
    e-mail: paulinadopke98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: darianna131
    e-maill: darianna131@wp.pl
    Lubię na facebooku: Daria S.

    OdpowiedzUsuń
  145. Biorę udział!. :D

    Obserwuje jako: мαłαα..♫
    E-mail: calineczka3210@onet.pl
    Na FB jako. Paula W.

    OdpowiedzUsuń
  146. Obserwuje jako Hanka. mail- hania32@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Dołączam do zabawy ;-)

    Obserwuję blog jako: Alicja M.
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.