poniedziałek, 2 stycznia 2012

2012 całusów w Nowym Roku

Witam w Nowym Roku, który mam nadzieję będzie dla każdego z Nas łaskawszy, bogatszy, piękniejszy, radośniejszy i lepszy od poprzedniego!

Mówi się, że jaki Sylwester, taki cały rok - wg mnie w każdym porzekadle jest ziarnko prawdy, toteż starałam się by Nasz "sylwestrowy bal" był udany i tak też było.


 


Domówkowe przyjęcia sylwestrowe mają niewątpliwie swój urok. Lubię spotykać się z ludźmi, z którymi nigdy się nie nudzę, a czas przelatuje w mgnieniu oka. U nas miał być wieczór gier planszowych, karaoke, tańce, hulanki i swawole... A nim się obejrzeliśmy była czwarta nad ranem :)

Menu również staraliśmy się dobrać tak, ażeby każdy znalazł coś dla siebie. Kolorowe kanapeczki, jarzynowa sałatka, sałatka gyros-owa, śledzik, ogóreczki na "przegrychę". Z ciepłych posiłków był barszczyk biały, czerwony, kotlecik, bigos, biała kiełbasa... Niby niewiele, a jednak wiele... teraz muszę znaleźć przepis na COŚ z sylwestrowych pozostałości.

Jeśli chodzi o postanowienia noworoczne, to tak jak widać na załączonym obrazku obiecuję sobie dawać i brać więcej uśmiechu, miłości, całusków, wszystko w tle uluionej muzyki muzyki.
Jeśli chodzi o marzenia chciałabym czworonożnego przyjaciela :)

W kwestii blogowych postanowień chciałabym sobie życzyć systematyczności, samozaparcia i więcej inwencji twórczej, ażeby moje wypociny dało się czytać. Zamierzam także zamieszczać więcej postów kosmetycznych, bo takie było początkowe założenie, gdy podjęłam decyzję o pisaniu tutaj. Mam także cichutką nadzieję, że do mojej przystani zacumuje wiele fajnych babek, z którymi będziemy mogły sobie plotkować.

Amen. :)

Em.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.