poniedziałek, 18 czerwca 2012

Konkursiwo! Wygraj farbę Color and Soin

Tarararam, taram...:)
To pierwszy raz, mam nadzieję nie ostatni, kiedy mogę w mych skromnych progach ogłosić konkurs dla Was!
Konkurs ten będzie przeznaczony przede wszystkim dla osób, które farbują włosy.
Dlaczego? Ponieważ Zwyciężczyni może zgarnąć farbę do włosów Color&Soin w wybranym przez siebie odcieniu,a odcieni jest aż 26.
Zasady są oczywiście dziecinnie proste, przeczytajcie proszę uważnie.
Co trzeba zrobić?
1. Być publicznym obserwatorem bloga babskaprzystan.blogspot.com
2. Zostawić komentarz z odpowiedzą na pytanie konkursowe pod tym postem
3. Polubić fanpage  COLOR&SOIN na Facebook'u *klik
3a.Dla chętnych - można także polubić BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u *klik

Pytanie konkursowe brzmi: 

Źródło

Wszystko powinno wyglądać tak:
Zgłaszam się do konkursu
Obserwuję jako: ..... 
Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: ... 
*(może być imię i pierwsze 3 litery nazwiska przykład - Ula Kop.)
<dla chętnych> Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: ...
*(może być imię i pierwsze 3 litery nazwiska przykład - Ula Kop.)
Odpowiedź na pytanie konkursowe: 

Jedna, najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona farbą Color&Soin.
Konkurs trwa od 18.06.2012 r. do 2.07.2012 r.
Wyniki zostaną ogłoszone do 5 dni od zakończenia rozdania na Facebook'u lub tutaj na blogu :)

P.S. Jeśli Zwyciężczyni będzie miała ochotę, po użyciu farby może ją zrecenzować, dodać zdjęcia - wysłać na mój adres e-mail tj. przystanbabska(at)gmail.com, a Jej  materiały zostaną opublikowane na oficjalnym fanpage firmy C&S na Facebook'u.

POWODZENIA!
eM.

14 komentarzy:

  1. Słoneczko szkoda,ze nie farbuje juz włoskow;( moze na inny konkurs się zalapie;) buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:) mam nadzieję, że konkursów będzie więcej:)

      Usuń
  2. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: tosiaczek666
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: tosiakowo.pl - Fan Page
    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: tosiakowo.pl - Fan Page
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Włosy farbowałam już na wszystkie możliwe kolory. Zaczynałam od tlenienia na blond! Potem był czarny (i nawet mi włosy wszystkie nie wypadły ;) ). Przechodziłam przez marchewkowy rudy (wyglądałam jak Nikoś Dyzma), przez ostrą czerwień, a ostatnio stanęło na kasztanowych brązach :) Wydaje mi się, że w końcu znalazłam to czego szukałam, chociaż z drugiej strony w czerni i blondzie też dobrze się czułam :) A farbuję włosy, bo uwielbiam zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do konkursu!
    Obserwuję jako: eM
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Magdalena Dx
    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: Magdalena Dx
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: W swojej włosowej karierze miałam już wiele kolorów. Zaczynałam od brązów, poprzez czarny, a teraz jestem... blondynką! Nikt nie wierzył, że blond będzie mi pasował i teraz mam satysfakcje. Każdy mówi, że mi lepiej. Więc aktualnie zostaje przy blondzie,bo bardzo dobrze się w nim czuje no i mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: goldika
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Natalia Kwi.
    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: Natalia Kwi.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Od jakiegoś czasu farbuję się na średnie brązy. Przez 18lat byłam blondynką. Zaliczyłam chyba wszystkie możliwe odcienie blond od platyny po ciemny blond. Jednak pewnego razu, z dnia na dzień stałam się ciemną szatynką :) powód był konkretny ale dosyć osobisty więc póki co nie zdradzę. W brązach czuję się bardziej zmysłowo, intrygująco. Przyjaciółki uważają, że brąz bardziej do mnie pasuje. W blondzie ponoć wyglądałam słodko i uroczo co nie komponowało się z moim charakterkiem ]:->

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do konkursu

    Obserwuję jako: Myrcella

    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Mirela Szew.

    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: Mirela Szew.

    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Farbuję włosy na bardzo jasny blond/platynowy zależy jak wyjdzie bo sama to robię w domu :) Sama mam naturalny kolor jasny blond. Dlaczego zaczęłam farbować włosy? no cóż po pierwsze bardzo podobały mi się odcienie blondu jaśniejsze od mojego naturalnego koloru, marzy mi się piękny platynowy, chłodny blond, ale boję się rozjaśniacza. Nie wyobrażam sobie siebie w innym kolorze niż blond:) Po drugie: nie mogłam zapanować nad przetłuszczaniem skóry głowy i włosów. Moje włosy po pół dnia wisiały w tłustych strąkach :( Po farbowaniu ten problem zniknął i moje włoski są ładne nawet do 3 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze może dodam maila na wypadek wszelki :) mmyrcella@gmail.com

      Usuń
  6. Zgłaszam się do konkursu

    Obserwuję jako: kochaneczka7

    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Oliwia Cza

    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: Oliwia Cza


    Odpowiedz na pytanie konkursowe ;

    Każdy kolor włósów mogę dopasowac do każdego okresu z mojego życia, każdy niesie za sobą piękne wspomnienia...Zmieniam kolor wraz z jakaś zmianą w moim życiu, lub gdy pragnę aby jakaś zmiana nadeszła. Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że się sprawdza !

    grzeczna szatynka - dzieciństwo, beztroska, naturalnosc...

    płomienny rudzielec - zlamał nie jedno chłopięce serce...

    seksowna blondynka - blond to nie kolor - to charakterrrrrrrrr!

    zadzirona czarnula - czerń wydobyła ze mnie najsmielsze cechy. Pewnośc siebie ! - tak na imię mi było ;)

    zmysłowa brunetka - to przeznaczenie. W dniu ślubu jak i na 'nowej drodze życia' szlachetny brąz towarzyszyc mi będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do konkursu:)
    Obserwuję jako: Naturalnie Zakręcona
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Joanna Jas.
    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: Joanna Jas.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Farbuję włosy na kolor złocisto-rudy brąz, ponieważ mimo błękitnych oczu wyglądam tak...latynosko;)
    Po umalowaniu dodatkowo wzrasta mi pewność siebie, czuję się piękniejsza, bardziej sexy - a mój TŻ jest z tego niewątpliwie zadowolony;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: Ilona Pod.
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Ilona Pod.
    Lubię BABSKĄ Przystań NA FACEBOOKU JAKO: Ilona Pod.

    Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Od ponad 10 lat farbuję włosy na kolory ciemne - zaczynałam od czerni i jej różnych odcieni. W chwili obecnej postanowiłam ciut rozjaśnić czuprynkę i stawiam na odcienie brązu. Ostatni to kolor "Słodki brąz"

    Uwielbiam farbować włosy, gdyż poprzez to uatrakcyjniam swój wizerunek, zwiększam pewność siebie, rozwijam poczucie kobiecości i atrakcyjności.
    Po każdym farbowaniu z uśmiechem i ciepłem patrzę na swoje odbicie w lustrze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: Crazy Hair
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Daria Żęt.

    Odpowiedź na pyt. KOnkursowe:

    Naturalnie mam taki odcień, że nikt nie mógł zdecydować czy ja bardziej szatynka czy może jednak brunetka jestem. W związku z tym w zeszłym roku przefabowłam się na czekoladowy brąz. Wyszło baaardzo ciemno. Gdy kolor się sprał i pojawiły się odrosty pofarbowałam na jasny brąz, który wyszedł na średni. Ogólnie bardzo lubię brązy, chciałabym kiedyś mieć taki kolor jak ma Leighton Meester. Po prostu ubóstwiam ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:)
    Obserwuję: Angel-a
    Lubię Color&Soin na facebooku jako :Angelika Biał.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Matka natura obdarzyła mnie ciemnymi włosami, mogłabym być nawet szatynką co jest winkiem genów. Jednak zawsze pragnęłam mieć jasne złote włosy.Zaczęłam farbować je na blond, z początku wychodził rudy ale udało mi się uzyskać prawie idealny kolor dla mnie. Wciąż szukam czegoś nowego, lepszego, mam nadzieję że wkrótce znajdę:) Uwielbiam siebie w złotych refleksach które dodają mi pewności siebie, czuje się pięknie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Obsession Hair Care
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako: Martyna Siw.
    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: Martyna Siw.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Włosy farbuję zazwyczaj kolorem słonecznego blondu. Uwielbiam ten czerwcowy wiatr w skręco­nych blond włosach oraz kiedy świecą niczym słońce. Kocham latem ten połysk we włosach, grasuje on jak złoto te­go kra­ju i łan psze­nicy. Dawniej byłam posiadaczką czekoladowego brązu, ale zmieniając ko­lor włosów na blond, zmieniłam ko­lor życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: czarnulkaa
    Lubię COLOR&SOIN na Facebook'u jako:
    klaudia sobolewska

    Lubię BABSKĄ PRZYSTAŃ na Facebook'u jako: klaudia sobolewska

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: maluje wlosy na czarno bo wydaje mi sie ze wygladam wtedy powazniej;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.