wtorek, 5 czerwca 2012

Color&Soin - BLOND odcienie pod lupą...

Dziś chciałam Wam przedstawić (prawie) wszystkie odcienie blondu, jakimi dysponuje firma Color&Soin.
O niektórych z BLOND odcieni szczerze powiedziawszy nie miałam nawet pojęcia. 
Chyba już nawet znalazłam następcę dla mojego 10N:)

To, co wyróżnia te farby pośród drogeryjnych konkurentów, to to, iż w składzie nie znajdziemy parabenów, amoniaku, rezorycyny oraz silikonu - przecież bycie EKO jest obecnie bardzo na czasie. Mimo tego, że farba powstaje na bazie ekstraktów roślinnych nadaje intensywny kolor i pokrywa siwe włosy - jejuś brzmię jak reklama:)
Oto kolorki:
8A, czyli POPIELATY BLOND, w skład którego wchodzą: oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. p-fenylenodwuamina. 4-chlororezorcyna. 2-METYLo­rezorcyna. siarczan 2-AMINO-4-HYDROksYETYLoAMINOANIzolu. siarczan N,N-BIS(2-HYDROksYETYLo)-p- fenylenodwuaminy.  m-AMINOfENOL



8N, czyli PSZENICZNY BLOND, w skład którego wchodzą: oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. p-fenylenodwuamina. 2-METYLo­rezorcyna. 4-chlororezorcyna. m-AMINOfENOL. siarczan 2-AMINO-4-HYDROksYETYLoAMINOANIzolu.


9N, czyli MIODOWY BLOND, w skład którego wchodzą: oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. p-AMINOfENOL. p-fenylenodwuamina. 2-METYLo­rezorcyna. 4-chlororezorcyna. 4-AMINO-2-HYDROksyTOLUEN.


10A, czyli JASNOPOPIELATY BLOND, w skład którego wchodzi: oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. p-fenylenodwuamina. 4-chlororezorcyna. 2-METYLo­rezorcyna. siarczan 2-AMINO-4-HYDROksYETYLoAMINOANIzolu. siarczan N,N-BIS(2-HYDROksYETYLo)-p- fenylenodwuaminy


10N, czyli PLATYNOWY BLOND, w skład którego wchodzą: oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. 2-METYLo­rezorcyna. p-fenylenodwuamina


11A, czyli PIASKOWO - POPIELATY BLOND, w skład którego wchodzą: leamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. p-aminofenol. p-fenylenodwuamina. 2-METYLo­rezorcyna. 4-chlororezorcyna. m-AMINOfENOL. 4-AMINO-2-HYDROksY-TOLUEN. siarczan 2-AMINO-4-HYDROksYE TYLoAMINOANIzolu.

Na stronie firmy znalazłam jeszcze dwa kolory "BLONDyńskie" - 7G - złocisty blond oraz 8G - złocisty jasny blond, ale mogę je pokazać jedynie za pomocą tej paletki (jak widać lekko rudawe):





Reasumując - wychodzi na to, że w palecie barw można znaleźć 6 - 8 BLOND odcieni, najpopularniejszymi jednak jest chyba (dosłownie) ta złota piątka:



Źródło
Za udostępnienie zdjęć dziękuję Pani Monice:)

Ja, mimo wpadki rudowo-odrostowej, którą przedstawiłam post wcześniej chyba skuszę się znów, tyle że na inny odcień. Ten 10A tak jakoś  na mnie "patrzy" :) no ale to nie wcześniej niż za parę tygodni.

A czy moje blond koleżanki znalazły już dla siebie jakiś nowy, interesujący odcień? Co sądzicie o roślinnej farbie?

Całuję
eM.

10 komentarzy:

  1. strasznie mnie kuszą te farby, boję sie jednak kłaść je na farbowane włosy:( nie wiem co wyjdzie...kusi mnie jasny blond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprzyku, do odważnych świat należy:) przecież moje też farbowane. A czym zwykle się koloryzujesz?

      Usuń
  2. Czuję się pokrzywdzona że nie jestem blondynka:)
    Ciekawa jestem kolorków do ciemnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuj się pokrzywdzona, postaram Ci się to jakoś zrekompensować nieblondynko:))

      Usuń
  3. Ja tez zupełnie nie w blondzie, ale zaciekawiłaś mnie tymi eko-farbami. Odpisałam Ci u mnie a propo grochowej torebki :) nie wiem dlaczego nie mam tam możliwości "odpowiedz", czy to jakaś wyższa szkoła jazdy, żeby wstawić taką opcję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować C&S, jeśli farbujesz się sama. Na resztę zapytań odpowiedziałam u Ciebie.

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak wychodzi kolorek 8N pszeniczny blond czy ktoś farbował tym odcieniem i czy nie wychodzi rudo albo żółto.Obecnnie używam 9N ale jak dla mnie jest trochę za jasny i chciałabym troszkę go przyciemnić i tak mi chodzi po głowie ten pszeniczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ma oxy 9N?rozjaśni sredni brąz? kocham takie kolory ,ale boje się czy chwyci mój odrost.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi Anonimie, proponuję odwiedzić stronę producenta, tam na pewno znajdzie się ktoś, kto odpowie na Twoje pytanie:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.