sobota, 21 kwietnia 2012

Odpokutowywanie

Zaniedbanie blogowania jest niewybaczalne. Boli mnie szalenie. Ale chciałam się tylko usprawiedliwić tym, że ostatnimi czasy świat widzę z tej perspektywy:


Wracając do domku jestem tak dotleniona, że na nic już nie mam siły!
Z tego też miejsca proszę Czytaczki o wybaczenie - obiecuję poprawę:)))

Za parę chwil postaram się zamieścić jeszcze jeden post.
Ponadto dziś będę robić próby rad Perfekcyjnej Pani Domu (tej polskiej), dotyczących czyszczenia okien.
Zobaczymy jak u mnie sprawdzi się ocet i gliceryna.
Oglądacie? Lubicie ten program?

xoxo

eM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.