czwartek, 22 grudnia 2011

Ho Ho Ho, Merry Krismas:)

Na wstępie,

***
Tradycyjnie,
o tej porze,
robię to,
co każdy może.
Z głębi serca,
ślę życzenia
z okazji Bożego Narodzenia:)

***




Już za chwilę, już za momencik, przyjdzie Nam dzielić się przy stołach  opłatkiem, otwierać cudnie zapakowane paczuszki, zajadać się świątecznymi przysmakami.
Dziś więc chciałam zamieścić ostatni post nawiązujący do brokatowych bombek, grubasków w czerwonych kubraczkach z białą brodą, itp., bo ile można:)


Na początek krótki, świąteczny rebusik, który mam nadzieję rozweseli buzie czytających.




Rozwiązanie na końcu :)

***





Tak jak pisałam w jednym z pierwszych postów zakupiłam w AVONie efektowny garniturek na butelki.
Zdaję sobie sprawę, że jest to rzecz sezonowa, ale ja chyba jestem taką gadżeciarą i takie niby zwykłe głupotki poprawiają humor:)

Mam także fartuszek z identyczną facjatą Pana Mikołaja, więc całość jest bardzo krismasowa:D

Poniżej, jak i na samej górze widać kolejne fanaberie nt. stroiczków, zastępujących pięknie przystojone drzewko choinkowe.

Prezenty zapakowane, mieszkanko odpicowane, 24 grudnia PRZYBYWAJ !






Rozwiązanie rebusu jest chyba oczywiste: OZDÓBKI NA CHOINKĘ ! :)))

Em.



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętaj, że nie przejdę wobec niego obojętnie. Jeśli prowadzisz bloga na pewno Cię prędzej czy później odwiedzę.
Jeśli jednak chcesz zostawić tu reklamę, czy inny spam, to wiedz, że nie ujdzie Ci to na sucho! ;)
M.